Vi närmar oss!

I går var jag in och köpte lite större krok och riggade upp för att fiska live bait efter Mal, precis när jag lagt boken ifrån mig och ska sova går napp alarmet igång och känslan om att kroka en Mal känns bra, efter en kort fight kunde jag land en Gädda :/..... ut med grejorna igen och gick till sängs, tidigt imorse vaknade jag av napp alarmet från mitt karpspö och jag kom upp och krokade, snabbt ut i båten för att denna kändes tung! efter en lång fight kunde jag se i det glasklara vattnet att det var en fin spegel på kroken, tankarna for runt :) ville inte tappa denna och efter en liten stund gled den in över håvnätet och jag kunde konstatera att jag hade tagit ett nytt PB:D 18,7kg Spegel Karp!
Tight Lines
Mörk och Vaker
Underbart!

Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTIS!

En sån vill jag också ha :-)

Pappa

2011-07-02 @ 18:14:02
Postat av: Ola Hansson

Stort grattis från Ola(2 lost in Heron) med familj!

Du har en del veckor kvar så du kan långsamt arbeta upp ditt PB!

Skitfiske på dig!

/Ola

2011-07-02 @ 20:52:44
Postat av: Ola Hansson

Grattis från Ola med familj!!

Jag får väl åka dit igen och försöka men då med båt i bagaget!!!!

Fortsätt nu och putsa PB:n!

2011-07-02 @ 20:55:25
Postat av: Tette

Tackar, ja båt är verkligen att föredra :D

2011-07-07 @ 14:46:42
URL: http://tettesmete.blogg.se/
Postat av: Daniel Jarl

Stort grattis till dig :D antar att jag måste försöka få mig en karp någon gång.. men inte på mete ;)

2011-07-25 @ 07:46:53
URL: http://outfish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0