ÄNTLIGEN!!!!!

Ja då var man äntligen på plats i Frankrike och på Abbey Lakes, efter en resa med start i sverige vidare ner i danmark sedan tyskland,holland belgien och till slut kom man fram i Frankrike, efter att ha kört hela natten och inte sovit på 24h var vi ganska trötta och ville snabbt få upp bivvyt så vi kunde sova några timmar. Men när vi väl fått upp allt kändes det som att jag var tvungen att kasta ut ett spö iaf, men det slutade med att alla 3 spöna riggades iordning och kastades ut. efter en halv timme fick jag ett run och jag kunde landa min första Franska Karp :) bara 3,7kg men lyckan var total ändå. efter ett tag till fick pappa sin första karp på ca 3kg efter ett tag fick jag återigen ett run och kunde landa en fisk på 6kg :)
eftersom att det finns internet här på campen kommer jag försöka blogga så mycket som möjligt:) bilder kommer senare för jag fick inte med kameran upp till klubbhuset nu.
Tight Lines

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0