Praktiken har startat

Ja i torsdags började jag jobba här nere i abbey lakes, mina sysslor är allt från att köra ut mat till att servera öl, och städa:) nu har dom även börjat klippa ner gräset i sjöarna och idag började dom i Heron vilken är den sjö med störst Karp! och lyckligtvis eftersom sjön är avstängd för kunder denna vecka när dom klipper kommer jag och de andra som jobbar här få fiska där på kvällarna och nätterna:) så imorgon bär det av till Heron där jag hoppas på att lura upp någon av de STORA:) fisket i Wild Boar Lake där jag och pappa fiskat har varit upp och ner, mycket fisk men inte många stora pappa har tagit den största av oss på 11,2kg :)
Tight Lines
Pappa med spegel på 11,2kg :)
Pappa med spegel på 11kg
Jag med en 4kg fjällis :)

Kommentarer
Postat av: Quiver Claus

Tjena Billy!

Hoppas att du fånga någon riktig stor karp snart. Jag fölger din blogg.



Tight lines & best wishes from Falun

Claus & Louise

2011-06-05 @ 10:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0