Fiske i Heron

Ja i söndags flyttade jag mina prylar till sjön Heron där jag kommer fiska fram tills på söndag:) efter att ha blankat dom 2 första nätterna ändrade jag taktik och lånade en gummibåt och rodde ut och kollade efter rena platser att presentera mina beten på :) och klockan 03:43 börja det skrika ur recivern och efter att ha stormar ut ur tältet och fått tag i spöt gick fisken fast direkt så det var bara att hoppa ut i båten och fighten kunde börja, måste säga att det var annorlunda att fighta en karp från båt :P efter en stund kunde jag håva ett nytt PB 17kg Spegel Karp!
de senaste dagarna har fisket varit trögt men vem vet inatt kanske jag tar ett nytt PB igen;)
Tight Lines
17 Kg :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

tjohoop!! du ser så lycklig ut!!! härligt att höra att det går bra!!! massa kramar från syster yster!

Joseifn

2011-06-11 @ 20:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0