Atilla

ja efter tre dagars fiske i Atilla bestämmde jag mig för att ta fram spodden och få ut lite bete där jag fiskade, efter att ha fått ut ett kilo pellets och massa boilies placerade jag mitt högra spö över det, mitten spöt fiskade jag bara över ett gäng boilies och vänster spöt enbart med pva påse. runt 21:45 fick jag run på mitten spöt och efter en härlig fight kunde jag landa en fin spegel karp på 13,7kg. efter att ha kastat ut igen var det bara att vänta, 02:00 var det dags igen och denna gången på höger spöt, en fjällkarp på ca: 9-10kg landades:) imorgon skall vi antagligen flytta till Fox Lake, och med lite tur kanske man kan ta ett nytt PB igen :)
TIGHT LINES
Härlig Fight!

Kommentarer
Postat av: Anonym

SNYGG FISK O FOTO - GRATTIS !!!

2011-06-17 @ 11:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0