Trögt

Sorry att jag inte har hunnit skriva den senaste tiden, fisket har varit ganska trögt och jag har inte lyckats landa en karp på 13 dagar nu :/, en liten mal har jag däremot fått, tappat några karpar och natten till idag tappade jag något riktigt tungt som jag tror var en mal, Just nu fiskar jag i hop med Rupert, en engelsman, vi fiskar i sjön King Fisher han har lyckats landa 3 karpar dom senaste dagarna den största på 15kg. Idag när vi tömde kräft burarana fick vi tag i några sutare så ikväll blir det att fiska efter mal med "live-bait" se om detta lyckas bättre skitfiske på er // Tette
En trött Rupert med en 15kgs karp från King Fisher
Jag med min första Mal :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0