Sista nätterna i kingfisher

Ja efter att ha flyttat från swim 1 till swim 5 satsade jag på mal igen med bara några dagar kvar, detta lyckades inte något vidare, tappade ytterligare en stor och landade en liten på ca4 kg :/ men men jag är nöjd ändå för jag har ju iaf fått känna på hur det är att fighta en stor mal, och det är något som jag verkligen ser framemot att göra igen, vilken styrka, kraft dom fiskarna har! adrenalinet sprutar i kroppen och tankarna far runt! detta skall göras om!!
Men jag lyckades iaf landa en fin spegel karp på 15,1kg :)
Nu har jag flyttat till Heron igen för 4 nätters fiske och med lite tur kanske man kan landa den där 20+arn som väntar :D efter Heron bär det av till Atilla och sen det sista blir det att fiska i Wildboar.
Tight Lines

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0