Ytterligare ett fiske pass efter Id

Ja torsdag kväll åkte jag och bengtsson återigen ner till Säffle för att fiska Id, vi komm fram sent pga av vissa omständigheter ;) men det visade sig att det inte va fel för visst nappade riktigt bra, vi blev sittandes ute fram tills halv 2 tiden då slog jag upp bivvyt och kröp ner i sängen :) klockan ringde några timmar senare och upp och satte mig i bilen för att värma mig lite, efter att ha sommnat till en timme så var det dags att fiska igen :P, den platsen jag satt på kvällen innan var upptagen av en annan så jag gick lite högre upp, inget napp där så jag valde att flytta miog igen, men efter ytterligare en timme utan napp flytta jag igen och då började det nappa igen fick några Idar och årets första Brax kvällen innan fick jag föresten nytt PB igen:) denna gången på 2370g
Tight Lines
Nytt PB 2370g

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0